Knowledge Base Help Center
OPGELOST 04-10-2022 18:06uur Storing in gebied Zuidenveld & de Wolden
Update 18:06 uur: Wij zien dat de storing inmiddels is opgelost eerder dan verwacht en dat uw modem weer online is gekomen. Dit betekent dat u alle diensten weer van ons moet kunnen gebruiken, mocht dit echter niet werken dan vragen wij u onze Fritz!Box (modem) 10 seconde van de stroom af te halen, waarna u het modem weer op de stroom kan aansluiten, zodat onze diensten zichzelf dan weer herstellen.
Starttijd storing: 14:25
Oplostijd storing: 18:06
Update 16:50 uur: De aannemer geeft ons een geschatte oplostijd van 20:00 uur.
Update 16:30 uur: De verbinding tussen Coevorden en Gees, die het internet regelt voor uw regio, is niet meer operationeel. Er is kabelschade geconstateerd. De aannemer gaat de schade inschatten en repareren. We weten nog niet hoelang de storing gaat duren, over het algemeen duren kabelschades minimaal enkele uren.
14:25 uur: Op dit moment is er een storing in het gebied Zuidenveld en de Wolden. Onze netwerkpartner is aangesproken en er is al contact gelegd met de desbetreffende netbeheerder.
Zodra er meer bekend is zullen wij dit hier plaatsen.
Starttijd storing: 14:25
Oplostijd storing: 18:06
Onze excuses voor het ongemak.
Team GlobalXS