Knowledge Base Help Center
OPGELOST update 10:27 uur 26-10 Algemene internet storing.
UPDATE 10:27 uur: Google heeft de storing verholpen en alles moet weer werken na behoren. Indien u toch nog problemen blijft ervaren, herstart dan uw router/modem door de stroomstekker los te koppelen en deze daarna weer aan te sluiten. Heeft u hierna nog problemen neem dan contact met ons op.
UPDATE 09:32 uur: Aangezien het probleem bij Google groter is dan verwacht, hebben wij onze klanten omgezet tijdelijk naar een andere route om de snelheid van het internet te kunnen garanderen. Mogelijk merkt u dit nog niet op dit moment, maar zal zeker spoedig zorgen voor een betere internetsnelheid. Wanneer Google de storing heeft opgelost, gaan wij onze diensten ook weer omzetten.
09:05 uur: Er komen momenteel meerdere meldingen binnen van onze klanten dat ze op dit trager internet ervaren. Dit komt door een landelijke storing bij Google waardoor u trager internet ervaart. Er wordt moment door Google gekeken om dit probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen, ook bekijken onze techneuten voor een mogelijke omleiding van dit probleem.
Wij houden u op de hoogte middels dit bericht waar wij updates op zullen doorvoeren.
Wij hopen u hiermee voldoende voor nu te hebben informeert.
GlobalXS