Knowledge Base Help Center
OPGELOST Storing in gebied Glasvezel Noord
24-01-2025 21:42 uur
Momenteel zijn er meerdere teams bezig om de enorme kabelschade te repareren. De omvang van de laswerkzaamheden zijn groter dan verwacht en verwachten we dat de storing pas vannacht of morgenvroeg te hebben opgelost.
Starttijd storing: 12:13 uur
Oplostijd: vannacht / morgenvroeg
Status: 96 voudige glasvezel kabel volledig gebroken bij wegwerkzaamheden
———————————————————
24-01-2025 16:00 uur
Helaas is de kabelschade groter dan verwacht en zijn er langer herstelwerkzaamheden nodig om alle verbindingen weer actief te krijgen. Momenteel zijn er meerdere partijen aanwezig om de storing zo snel mogelijk op te lossen.
Starttijd storing: 12:13 uur
Oplostijd: niet bekend
Status: Glasvezelschade bij wegwerkzaamheden
———————————————————
24-01-2025 13:20 uur
Er is kabelschade door wegwerkzaamheden ontstaan in het gebied Glasvezel Noord waardoor verschillende gebieden op dit moment geen glasvezeldiensten hebben. Monteurs zijn op dit met man en macht bezig dit zo spoedig mogelijk te herstellen.
Starttijd storing: 12:13 uur
Oplostijd: niet bekend
Status: Glasvezelschade bij wegwerkzaamheden
———————————————————
24-01-2025 12:13uur
Wij hebben momenteel meerdere meldingen ontvangen dat er geen glasvezeldiensten zijn in het gebied Glasvezel Noord (Zeyen, Rhee, Ubbena, Ter Aard en Zeyerveld). Momenteel wordt onderzoek verricht waardoor deze storing is ontstaan en proberen wij dit zo spoedig mogelijk te herstellen.
Via deze online klantenservicepagina houden wij u op de hoogte van de ontwikkelingen van deze storing.
Excuses voor het ongemak
Team GlobalXS