Knowledge Base Help Center

Categorieën
< Alle onderwerpen
Print

Storing in opnames en terugkijken van programma’s


Update 20-01-2025 16:48 uur

Afgelopen weekend hebben we vanaf vrijdagmiddag 17-01-2025 t/m zondagavond 19-01-2025 een storing ondervonden op onze opnames in onze televisiedienst. Een deel van de opnames in deze periode zijn helaas verloren gegaan en kunnen ook niet meer hersteld worden. Dit geldt ook voor uitzending gemist in deze periode waardoor het kan zijn dat u de opname niet meer terug kan kijken.

We vinden dit uiterst vervelend te melden aan uw, maar hopen u hiermee alsnog voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Team GlobalXS

——————————————————————————

Maandag 20-01-2025 07:14

Beste klant,

Wij willen u op de hoogte brengen van een technisch probleem dat recent heeft plaatsgevonden binnen onze televisiedienst. Door deze storing zijn er meerdere onderbrekingen geweest in het opnamegedeelte van onze dienst. Dit heeft ertoe geleid dat sommige opnames niet volledig zijn of zelfs helemaal niet kunnen worden bekeken. Deze storing treft de opnames en het terugkijken van diverse programma’s op verschillende zenders. Helaas moeten wij u mededelen dat de getroffen opnames niet kunnen worden hersteld.

Wij begrijpen dat dit voor veel van onze klanten ongemak en teleurstelling kan veroorzaken, en daarvoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Op dit moment voeren wij een grondig onderzoek uit om de oorzaak van dit probleem te achterhalen om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Wij houden u op de hoogte van verdere ontwikkelingen via dit artikel en danken u voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,
Team GlobalXS

Inhoudsopgave