Knowledge Base Help Center
Storing televisiedienst
Update 18-01-2023 12:28
Zojuist hebben wij van onze netwerkpartner te horen gekregen dat de storing nadat de update was uitgevoerd zijn verholpen. Wij gaan er van uit dat u weer goed gebruik kan maken van onze televisiedienst.
——————-
Update 18-01-2023 09:10
Vannacht heeft de update plaatsgevonden, maar helaas zien wij vanmorgen toch nog wat problemen na het uitvoeren. Onze technische mensen zijn onderweg om dit probleem op te lossen. Zodra wij meer informatie hebben ontvangen, zullen wij dit direct hier plaatsen.
——————-
17-01-2023: Momenteel hebben wij meerdere berichten ontvangen dat er uitzendingen via PauzeTV, Opnames, Programma Gemist en Begin Gemist niet altijd kunnen worden bekeken of hervat op verschillende zenders.
Wij hebben hier direct onderzoek naar gedaan met onze netwerkpartner, en wij hebben inderdaad het probleem gevonden wat wij moeten oplossen middels een update van onze televisieserver.
Wij gaan de update op onze televisieservers in de nacht van dinsdag 17 januari 2023 op woensdag 18 januari 2023 uitvoeren, waardoor u weer deze diensten goed moet kunnen gebruiken. De verwachting is dat op woensdag 18 januari 2023 rond 06:00 uur alles weer goed moet functioneren. Tijdens de update kunt u wel gewoon gebruik maken van live televisie kijken.
Mocht u alsnog hinder ondervinden na 18 januari 2023 06:00 uur, dan vragen wij u de televisiebox even van de stroom te halen, waarna u de stroom er weer op kan zetten zodat de diensten zichzelf herstellen.
Excuses voor het ongemak, en hopen u hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.
GlobalXS