Momenteel is er

geen storing geen onderhoud gepland

Meisje kijkt TV

Naar aanleiding van de richtlijnen die gisteren zijn ingegaan ter voorkoming van de verspreiding van het COVID-19 virus, hebben we bij GlobalXS ook passende maatregelen getroffen. Graag informeren wij u hierover. Onze medewerkers, werken allemaal voor zover mogelijk vanuit huis. Wanneer u een medewerker van ons aan de telefoon krijgt, zou dit voor u geen impact moeten hebben. Alles wat men vanaf kantoor kan doen, kunnen onze medewerkers nu ook vanuit huis.

Mocht u in de komende periode een storing hebben waar een monteur voor langs moet komen, dan komt deze uiteraard gewoon bij u langs. Onze monteurs rijden de komende weken ook minder dan anders maar bij uitval van diensten, komen ze nog wel langs. Om het besmettingsgevaar zoveel mogelijk te beperken, geven onze monteurs u geen hand meer en raken ze uitsluitend eigen materiaal aan. Ook reinigen onze monteurs hun handen voordat ze bij u binnenkomen en weggaan.

Mocht u zelf thuis gaan werken en daarbij gebruik maken van het internet, dan moet dat natuurlijk ook geen probleem zijn. U kunt zowel bekabeld als met wifi eenvoudig nieuwe apparaten toevoegen aan uw netwerk thuis. Mocht het niet lukken, laat dan de bestaande kabels zitten en stuur ons een email met daarin duidelijk het probleem vermeld. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om samen het probleem te verhelpen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u vragen hebben, stuurt u ons dan een email helpdesk@globalxs.nl

Wij staan voor u klaar, 24/7

Problemen van een trage internet verbinding? Een haperende tv? Problemen met de vaste telefoonverbinding? Het komt niet vaak voor dat er zich een probleem voordoet met één van onze diensten. Mocht dit wel het geval zijn, dan staan wij graag voor u klaar.

Stap voor stap zullen wij uw probleem oplossen.

Persoonlijke hulp nodig?